搜尋此網誌

2014年9月12日 星期五

產品試用 – 《位元堂》出品的『小兒清熱散』

今次試用產品係《位元堂》出品的『小兒清熱散』
《位元堂》育嬰系列有很多種類的產品
而『小兒清熱散』我係第一次比朗朗飲用的

『小兒清熱散』含牛黃、水牛角、太子參等三大珍貴中藥
有助清熱解毒,紓緩喉嚨痛、口瘡、口氣大、眼垢多、小便帶黃、大便不暢等熱氣徵狀,配合其他中藥材,無添加劑,全方位針對小兒熱氣



朗朗係一位唔鐘意飲湯水同涼茶之類的小朋友
雖然暫時未有眼垢多、大便不暢等情況,但訓醒後總係有陣口氣
之前用盡方法都氹唔到佢飲其他清熱飲品
直至有一次佢太熱氣,咬到自己條脷後
我再次解釋因為佢間中食熱氣的食物如薯條等,耐而耐久就會咁
為左唔想自己辛苦,朗朗開始接受我比清熱飲品

每次比朗朗飲用/食用新野
我都會自己試一啖,希望知道係咩味道
會唔會太難飲/食而令佢抗拒
用溫水將沖劑沖好
『小兒清熱散』是啡色的
但飲落其實無乜味,只有淡淡的藥材味


拎去比朗朗飲
超初佢見到係一杯啡色的飲品已經扁起咀
但我再同佢講媽媽已試飲
加上唔飲下次又會有機會咬親自己
所以佢立即硬住頭皮飲第一啖
飲一啖後佢就好快"咕嚕咕嚕"飲埋其他

對於平時放工返到家已經好晏O既工作媽媽
最方便都係使用沖劑
產品建議每日飲一至兩次
但我就間日比佢飲
希望慢慢能改善佢有口氣呢個問題

岩岩仲係報紙見到位元堂做緊優惠添
位元堂小兒清熱散$78 (原價$138)
由即日起至18/9到香港位元堂門市及屈臣氏買位元堂育嬰產品即可以$78換購位元堂小兒清熱散乙盒

售價:HK$138
銷售地點:位元堂門市、屈臣氐及特約藥房
faceBook:http://www.facebook.com/wytno1baby
查詢:2727 8911

沒有留言:

張貼留言